پیام سرمایه و صنعت ایران با بیش از 168 شماره هفته نامه منتشر شده، به داشتن مخاطبین ویژه، خاص و ارزشمند مفتخر است که در این چندسال همواره در کنارمان بودند و با حضورشان توانمان را برای ارائه خدمات و محتوای بیشتر و بهتر ارتقاء دادند. سرمایه گذاران، مدیران صنایع و کسب و کار، صاحبان مشاغل و مالکان طرحها، ایده ها و پروژه های کوچک و بزرگ از سراسر کشور جملگی تشکیل دهنده چنین مجموعه بی نظیری از مخاطبان ما هستند و به یقین، بهره مندی از چنین مخاطبانی می تواند بسیار موثر و مفید باشد.
تبلیغات هنگامی موثر واقع می شوند که به دست مخاطب درست، در زمان و بستری مناسب برسند. ما با تمرکز تخصصی بر حوزه کسب و کار، سرمایه گذاری و کارآفرینی، بستری قدرتمند برای رساندن پیام برند شما به تصمیم گیرندگان واقعی فراهم کرده ایم.
جامعه مخاطبان هدفمند:
بازدید کنندگان سایت و هفته نامه پیام سرمایه و صنعت ایران عمدتا مدیران کسب و کار، سرمایه گذاران، کارآفرینان، مشاوران اقتصادی و مدیران صنایع و شرکتها و فعالان حوزه مالی هستند، کسانیکه نه تنها به چنین محتواهایی علاقمندند، بلکه آماده سرمایه گذاری و تصمیم گیری اند.
محتوای تخصصی و اعتمادساز:
اعتبار محتوای تحلیلی و آموزشی سایت ، هفته نامه و ویژه نامه ها، باعث شده مخاطبان به برند ما اعتماد داشته باشند. تبلیغ شما در چنین فضایی با ذهنیت مثبت دیده می شود و نرخ بازدید و تعامل بالاتری خواهد داشت.
جایگاه تبلیغات هدفمند:
ما امکان نمایش تبلیغات در موقعیتهای استراتژیک مانند صفحه اول، صفحات داخلی (مقالات و گزارشهای تحلیلی) و خبرنامه ها را در سایت و هفته نامه،
هزینه موثر نسبت به بازده:
در مقایسه با تبلیغات گسترده و بدون هدف در رسانه های عمومی، تبلیغ در سایت و هفته نامه پیام سرمایه و صنعت ایران بازدهی بالاتر و هزینه منطقی تری دارد.
یکی از شیوه های رایج و پرکاربرد تبلیغاتی در وبسایتها، بنرها هستند که قابلیت نمایش همزمان تصویر و متن به شکل ثابت و متحرک را دارند.
در وبسایت پیام سرمایه و صنعت ایران نیز این قابلیت وجود دارد با این تفاوت که در یک فضای ثابت امکان نمایش چندین بنر مهیاست و این تصاویر به صورت اسلاید در بازه های زمانی مناسب تغییر می کنند. بنابراین میتوان در یکفضای ثابت چندین بنر را نمایش داد.
این موضوع علاوه بر جذابیت بصری و افزایش حس کنجکاوی بیننده، هزینه تبلیغات را نیز به مراتب کاهش می دهد.
ابعاد این بنرها کل عرض صفحه نمایش را پوشش داده و به دلیل سایز بالا، امکان نمایش و درج مطالب بیشتری را دارند.
بنرهای تمام عرض در بالای صفحه اصلی و صفحات مربوط به مقالات و گزارشهای تحلیلی قابل نمایش هستند و میتوان مکان آنها را بر اساس موضوع محتوا، انتخاب نمود که اثر بخشی تبلیغاتی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
ابعاد این بنرها نصف عرض صفحه نمایش را پوشش داده و به دلیل سایز پایینتر، امکان نمایش و درج مطالب کمتری را دارند.
بنرهای نیم عرض در بالای صفحه اصلی و صفحات مربوط به مقالات و گزارشهای تحلیلی قابل نمایش هستند و میتوان مکان آنها را بر اساس موضوع محتوا، انتخاب نمود که اثر بخشی تبلیغاتی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
به دلیل ابعاد پایینتر نسبت به نمام عرض، هزینه کمتری داشته و بسیار مقرون به صرفه هستند.
یکی از قسمتهای پربازدید و مورد علاقه مخاطبان و همچنین صاحبان مشاغل، بخش آگهی هاست. در این بخش، صاحبان مشاغل می توانند به صورت رایگان و ویژه پیامهای تبلیغاتی خود را به صورت متن و تصویر درج کنند و علاوه بر نمایش به صورت قالب آگهی، یک صفحه اختصاصی نیز داخل سایت به ایشان تعلق خواهد گرفت.
آگهی ویژه:
در میان انبوه آگهی ها، فضاهایی وجود دارند که آگهی به شکل متمایز نمایش داده می شود. شیوه نمایش در آگهی های ویژه بنابر نظر متقاضی می تواند به صورت بنر (متحرک با ثابت) بوده و مکان آن نیز در دسته های مختلف (بر طبق موضوع) قابل انتشار است.
در بخش آگهی ها دسته بندی های مختلفی بر اساس موضوع وجود دارد که متقاضی می تواند طبق فعالیت خود، آگهی مدنظرش را درج نماید.
یکی از این سرفصلها، شرکتهای سرمایه گذاری و مراکز تامین سرمایه است که با توجه به ماهیت محتوایی سایت (سرمایه گذاری و کسب و کار) از درجه اهمیت بالاتری برای مخاطبان برخوردار است.
لذا بخش معرفی شرکتهای سرمایه گذاری و مراکز تامین سرمایه و مشاوره، به شکل مجزا و در قالب ویژه به نمایش در می آید.
اگر در این حوزه فعالیت می کنید می توانید با درج آگهی اطلاعات کاری و خدمات قابل ارائه خود را در میان تعداد زیادی از فعالین این بخش منتشر نمایید.