پیام سرمایه و صنعت ایران

مرجع اطلاع رسانی در سرمایه گذاری

1404-07-11

مجوز اتنشار الکترونیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تماس: 66577983-66915927


به گزارش خبرآنلاین، ایجاد مراکز تماس و شعب فیزیکی برای مؤسسات مالی، به‌ویژه در مناطق دورافتاده یا کم‌جمعیت، هزینه‌بر و غیرکارآمد است. در مقابل، چت‌بات‌ها و دستیارهای صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، راهکاری مقرون‌به‌صرفه، مستمر و ۲۴ ساعته برای ارتباط با مشتریان ارائه می‌دهند.

پیشرفت‌های اخیر در پردازش زبان طبیعی (NLP) امکان درک گفتار محاوره‌ای، تشخیص گویش‌های محلی و پاسخگویی به پرسش‌های پیچیده را فراهم می‌کند. این تعامل آسان و بدون واسطه، اعتماد کاربرانی را که تازه با بانکداری دیجیتال آشنا شده‌اند را جلب می‌کند. همچنین، آنها را در افتتاح حساب، انتقال وجه و مدیریت مالی یاری می‌رساند.

در گزارش «هوش مصنوعی در خدمت شمول مالی» بیشتر با شیوه‌های نوین برای تسهیل دسترسی به وام، اعتبار و سایر خدمات مالی آشنا شوید

۵۸۵۸



Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره

دوره های آموزشی

آمار بازدیدها

0
ماه
0
هفته
0
دیروز
0
امروز

تهران و شهرستان

09109808664